Powered By Blogger

Monday 31 December 2012

✿♥ entry penutup 2012 ♥ ✿


Salam…hari terakhir untuk tahun 2012
Mcm2 suka duka yg dilalui dlm thn 2012
Tapi aku bersyukur dgn kenangan ujian yg ALLAH SWT
Telah aturkan untuk aku hambanya….aminnn

Januari 2012
disahkan mengandung pada 5.12.11
Jadi meneruskan penjaagan diri dgn suami agar kandungan di pelihara dari sebarang musibah…
En suami pergi berkursus..tggal la kami sendiri menjalani kehidupan berdikari,
Keje di pejabat terlalu sibukkk biasa la awal tahun….
pengurusan baru kerana p.cik baru shj di jemput  menemui pencipta NYA….
Keguguran,rezeki untuk aku dan suami hanya seketika…21 jan 2012
Redhaa dgn ujian MU YA ALLAH…


FEB 2012 ------- OGOS 2012
Berehat di rumah….berpantang….
Kehidupan seperti biasa,,,,ada juga ujian yang mendatang
Gigih berusaha mohon rezeki pada NYA…

SEPT 2012
En suami berkusus ,bertugas di tempat baru
Insyaallah akan di naik kan pangkat…


Okt 2012
Pindah rumah,duk menyewa…ermm bpisah ngn mama...(kena berdikari)
En suami di naik kan pangkat….
ALHAMDULILLAH
Rezeki kami suami isteri….

Nov 2012
Masih menjalankan kehidupan sbg isteri seperti biasa,
Tapi di rumah sendiri
Duk berdua…ase seronok plak…walau pun mula2 nk masuk rumah sewa tu takut..
Dec 2012
ALHAMDULILLAH….ALLAH berikan aku dan suami lagi rezeki yang kami tggu2…
Aku disahkan mengandung….sekarang menjalani kehidupan sebagai bakal umie
Berdoa agar kandungan aku ini akan selamat,dilindungi hingga bayi aku membesar dgn sihat,
Menjadi anak yang soleh/solehah…amin….























No comments:

Post a Comment